Thursday, November 7, 2013

Tahun Baru Hijrah

Salammualaikum..

rabbi yassir wala tu'assir,
rabbi tham-min bil khair,

ya allah engkau permudahkan, jangan engkau susahkan,
ya allah engkau akhirkan dengan kebaikkan..

Alhamdulillah,
kita baru sahaja menjejakkan kaki ke tahun 1435 hijrah
mari kita lupakan segala yang berlaku pada tahun lepas
dan cuba tingkatkan lagi pada tahun baru ini
azam tahun?
mahu tingkatkan lagi ilmu islam didada,
mahu menjadi muslimah yang terpelihara setiap incinya,
mahu capai al quran setiap hari dengan baca sehinnga dua ain',

setakat itu sahaja azam aku
tak mahu azam banyak banyak takut tak dapat penuhi nanti
nampak sangat kita dah bohongi diri sendiri

cuma satu sahaja yang aku tak tahulah ianya boleh dipanggil sebagai azam atau ape,
aku nak jadi PENULIS..
aku nak tulis tentang kehidupan aku
aku waras dan sedar aku bukan sapa sapa
cuma aku nak kongsi pengalaman aku
saat suka dan duka aku sejak pertama dilahirkan sehingga madang gini..

engkau orang rasa boleh berjaya ke?

:)

No comments:

Post a Comment