Saturday, October 5, 2013

Ego..

Penat menahan rasa..dalam hati ni rasa nak pecah..
dek kerana cintakan kau, aku gagahkan untuk bertahan..
dek kerana sayangkan kau, aku telan semua kata kata ego kau..
aku akan tetap sabar tunggu kau sampai waktunya..
aku kalau boleh tak mahu hal ini berlarutan..
okay, jujur cakap aku sendiri tak tahu apa punca kau macam ni
kau bilang kau sudah hilang mood dengan aku, tapi kenapa?
kau kata aku suka melawan setiap kata kata kau, tapi kau tahu kenapa?
kau jerit aku tak berperangai seperti perempuan lebih kepada jantan, tapi sebab apa?
kau tak jelaskan sebabnya kau terus hukum aku
kau tak tanya kenapa begitu kau terus bekukan hati untuk aku
kau tahu tak yang aku separuh mati untuk kau?
kau tahu tak betapa lamanya aku nantikan saat ini?
pernah kau tanya macam mana hati aku kau renyuk renyukkan dulu?
pernah kau fikir betapa terhinanya aku dulu bila kau tolak aku dengan menggunakan orang tengah untuk sampaikan?

PERNAH TAK KAU FIKIR?????

mestilah tak..yang kau tahu aku perlu jaga hati kau ibarat permata yang mudah pecah
TAPI..
aku tak pernah pedulikan semua itu, yang aku tahu, aku sangat sayangkan kau..

WALLAHI

AKU SANGAT SAYANGKAN KAU..

No comments:

Post a Comment