Wednesday, June 12, 2013

Janji Kita

Pernah dulu kita sama - sama lari
kita cuba lari dari realiti yang didepan mata
lari daripada mengakui realiti yang kita ditakdir bersama
masa itu sedikit pun kau tidak toleh pandang aku


Setelah hari berganti tahun pun berganti
kita mula sedari yang hidup kita telah dipilih sejak azali
jauh mana kita dua cuba lari
realiti juga yang menyatukan kita kembali


Kesungguhan engkau untuk memiliki aku
setia kau memilih untuk menunggu aku
itu buat hati aku bergetar hebat
kasih, itu cukup kuat buat aku takut hilang kamu


Hari ini kita dua janji
tak kira apa pun yang jadi didepan hari
kita dua akan tempuhinya bulat - bulat
kita tempuh sama - sama bermuafakat


Sungguh aku janji dengan sepenuh hati
kau yang aku pilih sampai mati
kita bina rumah atas bukit untuk kita cipta mimpi
agar dapat kita tinggal sampai tua nanti



*Khas buat lelaki yang aku panggil sayang setiap hari. moga Tuhan restui permintaan hati kita.

No comments:

Post a Comment