Wednesday, December 11, 2013

Setahun Bercinta

Lama aku ambil masa unutk kumpulkan segala kekuatan
Lama waktu aku lewati begitu sahaja demi melayan rasa kecewa
Ya, aku kecewa
Tiada ayat mampu aku susun, tiada kata mampu aku luahkan,
Nafasku seakan direntap kasar, aku seolah dipaksa untuk mati
Hanya senyuman tawar mampu aku lempar tatkala perpisahan yang kau minta

Setahun kita bercinta, ibarat bertahun kita bersama
Aku buang jauh segala buruk laku demi mengagungkan cinta kita
Tiada apa dayaku lagi untuk berjalan mengadap tohmahan duniawi
Semua telah berakhir..

Namun jauh disudut hati gila aku, aku yakin kau akan kembali
Cuma waktu itu masih lagi jauh..

Wallahi,
Tak pernah sekelumit perasaan kasih aku teralih arah
Tak pernah kurang sedikit pun cinta untuk kau

Jika kau ingin kembali,
Datanglah kasih..aku tetap menerima kau
Kau tetap kesayanganku selamanya
Amirin Zulfadly

:)

No comments:

Post a Comment